Notícies

Ampliem l’horari d’atenció al client

A Iguana escoltem sempre les vostres necessitats i és per això que fem un pas més en l’atenció que us oferim i ampliem l’horari d’atenció al client. A partir de l’1 de febrer us atendrem de dilluns a divendres ininterrompudament de 8 a 20 hores. Tenim diversos canals d’atenció: el telèfon 93 803 55 09, el xat de la nostra pàgina web www.iguana.cat i el correu electrònic sac@iguana.cat.

Fora d’aquest horari, el mateix telèfon (93 803 55 09) et permet deixar un missatge explicant-nos què et passa i l’atendrem. A l’apartat de preguntes més freqüents del bloc us ho expliquem en aquest post.  

Per poder ampliar l’horari d’atenció al client hem incorporat una persona nova a l’equip, i per tant, seguim generant ocupació al nostre territori.

Facebooktwitter

4 comentaris

Got Something To Say:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Es necesario poner teléfono o o solo fibra vale
    Hola Juan José,
    Tenemos dos tarifas (con dos velocidades diferentes) que incluyen sólo la fibra òptica y no incluyen teléfono fijo:
    - 1000/300 Mbps a 46 €/mes
    - 100/10 Mbps a 34 €/mes

    IVA incluido, alta del servicio básica incluida y gratuita. Compromiso de permanencia: 3 meses.
    Estamos a tu disposición para la gestión del alta o para resolver tus dudas.
    Gracias por la confianza.
Contratar
Telefonia
Internet
Television