Notícies

Veig un requadre en blanc amb el missatge “no disponible a les teves plataformes”. Què vol dir?

Si intentes veure una sèrie, una pel·lícula o un contingut a la carta concret i t’apareix un requadre en blanc i negre amb el missatge no disponible a les teves plataformes, pot ser degut a algun dels motius següents:

  • No tens subscripció a la plataforma de la qual Iguana TV reprodueix el contingut que demanes. Per exemple, vols veure una sèrie que està a Netflix, però no tens subscripció a Netflix.
  • La subscripció de la plataforma s’ha perdut. Per resoldre-ho ves a l’apartat de preferències on es gestionen totes les plataformes de pagament disponibles. Aquí t’expliquem com fer-ho.
  • El contingut que vols reproduir ja no està disponible a la plataforma. Algunes vegades la plataforma externa (per exemple Netflix) elimina un contingut determinat o ja no el té disponible. Iguana TV pot trigar un temps a actualitzar el catàleg de continguts disponibles. Per comprovar que realment el contingut que cerques ja no hi és pots accedir a la plataforma mitjançant la seva plataforma web, amb l’usuari i contrasenya que vas posar el dia que et vas registrar. Si el canvies, recorda de canviar-lo també a Iguana TV mitjançant l’apartat preferències.
Facebooktwitter